خودروهای جدید آمریکایی در راه ایران

یک شرکت واردکننده داخلی از بازگشت مجدد خودروهای آمریکایی جنرال موتورز و برندهایی چون کرایسلر، شورلت، جی.ام.سی و بیوک به ایران خبر داده است.
شرکت ائل خودرو ارس از امروز تبلیغات خود در این باره را آغاز کرده
است و . . .
ادامه موضوع رو از دست ندید
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۳۹۲/۰۲/۰۹ ساعت توسط امیر ذوالفقاری
|
